welcome to my blog,hope u all enjoy with my blog k..(",)

Wednesday 7 December 2011

RINDU KAWAN2!!!

hye all,... ari nihh rjin plak aku nk menaip kn...ha ari nihh aku nk kongsi skit cite aku kt korang...hehheh
sebenarnye aku rindu sgt nk jumpa kwn2 aku nihh...korang nk tgok x spe??jap eh...

 ha nih kwn aku a.k.a kwn baik aku
nama dia AZNEEDA AZAHAR...
comelkn..dia la tmpat aku nk luah ape2 p0n dlu..
dia nih kwn aku msa kt asrama dlu mula dri form1-form5
smpai skrang aku still lg contact ngn dia..
hope kekal persahabatan kami...



suma2 nihh yg aku rindu

nieda,zaty


ana,anim,zaty


achik a.k.a wanie


syaz


pieda


 budak klas aku dlu
4abm,5abm

suma nih kwn2 skolah aku
rindu sgt2 kt depa suma nihhh..
I LOVE YOU ALL


nih pulak kwn2 kolej aku..
rindu jugak kt depa nihh

laila,zila


mia,russi


que,aku..

rindu kt suma2 nihh...
I love you,
i miss you...
<3 <3 <3 
hope persahabatan kita kekal
selama2nya k..








3 comments:

  1. I like it., keep smile :) ..
    cool :)
    by the way, join and follow my blog please..
    I'm already followed your blog..
    I'm waiting for you to visit and join in my blog
    salam kenal,, and God Bless You..
    http://gapekamania.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. hai..done following u back comel!

    ReplyDelete